Районний семінар-практикум учителів трудового навчання загальноосвітніх навчальних закладів Кобеляцького району

03 травня 2018 року на базі Кобеляцького районного методичного кабінету проведено районний семінар-практикум учителів трудового навчання на тему: «Впровадження проектно-технологічної діяльності для забезпечення її значущості для учня».
Мета семінару: розглянути практичні шляхи залучення учнів до проектно-технологічної діяльності для формування їх ключових компетентностей.
Хома Л.В., методист райметодкабінету, наголосила на особливостях проектно-технологічної діяльності для забезпечення її значущості для учня, зосередила увагу на підсумках участі та якості завдань ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання та обласного етапу конкурсу з креслення.
Із власними проектами «Бабусині пиріжки» та «Виготовлення корпуса для флешки» ознайомили учасників заходу Карпова Таміла та Ромащенко Максим, учні 10, 11 класів Кобеляцької ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 імені Олеся Гончара. Омельченко Т.М., вчитель трудового навчання Кобеляцького НВК № 1 ознайомила присутніх із проектом «Виготовлення заколки для волосся» і провела відповідний майстер-клас.
Куць Л.П., керівник гуртка Кобеляцького БДЮТ, провела майстер-клас «Виготовлення подарункового сувеніру із мила»та «Виготовлення штучних квітів із стрічок».
Родзинкою семінару стала робота у творчій майстерні вихователя, скульптора-аматора Білицького ДНЗ «Дзвіночок» Білокінь Т.В., яка продемонструвала власні вироби ( панно та картини, вазони, звірята із казок для ігрового майданчика, паровози , шкатулки, ігрушки, розвивальні магнітні книги та ін.), виконані у різноманітних техніках та з різних матеріалів (солоного тіста, різнокольорового паперу, пластиліну, монтажної піни, шерсті, синтепону, паперових трубочок, тополиного пуху, пластикових бутилок і пробок до них та ін.). Тетяна Василівна провела майстер-класи з виготовлення виробів із монтажної піни, виготовлення об’ємних предметів із паперу для ісценізації казок та розповідей.
Усі учасники семінару отримали детальні методичні рекомендації щодо практичних шляхів залучення учнів до проектно-технологічної діяльності та формування їх ключових компетентностей.

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

Підготувала Л.Хома

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Top