This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

 

Моделювання компетентнісного уроку української мови та літератури в умовах НУШ

На базі опорного закладу «Бутенківська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.Ю.П.Дольд-Михайлика» проведено районний семінар-практикум учителів української мови та літератури з теми: «Моделювання компетентнісного уроку української мови та літератури в умовах НУШ».
Левченко С.Г., методист Кобеляцького районного методичного кабінету, відкрила семінар, познайомила з планом роботи. У своєму виступі наголосила, що сучасний урок української мови та літератури має бути зорієнтований на реалізацію компетентнісного підходу у навчанні, тому що традиційними педагогічними технологіями, розробленими для знаннєвого підходу, неможливо продуктивно формувати компетентності учнів.
Журавель Г.В., директор опорного закладу, презентував навчальний заклад, ознайомивши учасників семінару з його історією, результатами досягнень учительсько-учнівського колективу.
Андрейко М.М., заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови та літератури, підготувала виступ «Компетентнісний підхід в умовах НУШ – вимога часу», у якому детально проаналізувала предметні компетентності з української мови та літератури, зосередила увагу колег на вимогах НУШ щодо планування уроку української мови та літератури в контексті компетентнісного підходу. Марія Миколаївна провела фрагмент компетентнісного уроку української літератури в 11 класі «М.Куліш. Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння». Також філолог запросила колег до тісної співпраці під час проведення нею майстер-класу з використанням технології розвитку критичного мислення у грі «Світове кафе», яка забезпечує ефективний метод створення діалогу. Акцент зроблено на спілкуванні між учасниками і продукуванні нових думок та ідей.
Фрагмент компетентнісного уроку української мови у 8-Б класі «Означено-особові, неозначено-особові та узагальнено-особові речення. Добір для постерів-мотиваторів актуальних девізів (цитат), виражених означено-особовими реченнями» проведено філологом Федь С.В.
Усвідомлення цінності людського життя та тих складових частин, які впливають на нього, роблять його багатогранним, плідним і корисним, своєї ролі в колективі, державі, світі, виховання почуття гордості за свою державу, любові до неї, формування вмінь робити аналіз подій, фактів, історичних явищ – мета виховного заходу «Нехай святиться у віках в борні здобута незалежність», проведеного учителем української мови та літератури Дзеркалій В.М.
Підведено підсумки семінару, обговорено фрагменти уроків. Учасники заходу переконалися, що компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів.

previous arrow
next arrow
Slider

Левченко С.Г., методист Кобеляцького РМК

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Top